Friday 26 September 2014

Only after I signed up they communicated

The consultant who sold me the medical insurance told me that I can claim all my medication back from Affinity. Only after I signed up they communicated that just some medication is covered. I asked for a list of that medication on which Vaneshree emailed me this address to use to see if the medication is covered: [URL Removed] When I put in my claim this month they did not approve it and said it is not on the covered medication list. When I questioned this and said that when I went to that link it came up as that they do cover it, the reply was that the list change all the time and is not covered anymore. I feel this is not right at all, very misleading when they explain how it works and it seems that they change the list to suit their needs to not pay what we claim for.

Op die 24ste Junie het ek gegly en geval ek was nog in die 30 dae wag periode aangesien ek die 1ste Junie 2014 aangesluit het. Wat ek nie verstaan het is dat ek die ongeluksvoordeel kon gebruik het maar die oproep sentrum het nie eers 'n aantekening gemaak dat ek gebel het die 24ste Junie en navraag gedoen het wat om te doen nie. Intussen is dit al vandag die 21ste Augustus my enkel het nog nie aangegroei nie ek het die Drs verslag gestuur om die Ortopeet te sien maar ek het vandag self die Ortopeet betaal. Die Ortopeet het 'n MR scan versoek aangesien hy nie op die plate alles kan sien nie waar ek uitgevind het Affinity dek geen scans nie net x-strale. Chantal Boylan by die call centre is die enigste hulp sover. Dit is kommerwekkend dat mens hierdie valse hoop en vertroosting het om te dink jy het dekking as daar iets gebeur maar dit is nie waar nie. Ek was ook meegedeel enige hospitaal maar dan kom jy by die hospitaal dan behandel hulle jou as 'n privaat pasient. Jy het hierdie wanpersepsie oor die goedkoper premie maar intussen betaal jy baie meer jy kan net sowel 'n ordentlike mediese fonds uitneem wat alles dek as om so baie bybetalings te he.

No comments:

Post a Comment